Modemin kısa sürede bozulması ilginç. Bende 4 senelik zyxell modem var bir kere teklemedi. Modemin bozulduğuna pek inanmadım mesele Türknet olunca
Hayatımda ilk kez böyle bişey yaşıyorum. Yani diğer modemim de çok eski değildi aslında. Türknet'e geçtiğim zaman almıştım ve 1,5 sene kullandım. Yukarıda yazmayı unuttum onu da.
Konuya ek olarak BTK bu konularda ilgilenir mi?
Ya da tüketici hakem heyetine gidilebilir mi sizce?