cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şu hayatta tecrübe edindiğim şey imkanınız varsa çıkın bu ülkeden..
Merak ettim nerede yaşıyorsun? 3.üniversiteyi okuyorsun 2 üniversite bitirmişsin kolayca iş bulabilirsin. İmkanın vardır heralde. Şube olarak da yurtdışı görünüyorsun gerçi ama anlaşılan o ki Türkiye de yaşıyorsun.. Bilemedim yani...