Bugün İstanbul'a taşındım geçici de olsa.Toplu taşıma araçlarını sık kullanıyorum.Sürekli sırtımda laptop sırt çantam ve 2 bilgisayarım bulunuyor.Ve mali değeri 25 bin civarı yapıyor.Ben cihazlarıma yurt dışından sipariş verdiğim GPS sistemi entegre ettim çalınma ihtimaline karşın.Ve anlık olarak konumları görülüp Radore de ki sunucumuza kayıt işlemi yapılıyor log olarak.Aksi durumda ben bu kayıtlarımı emniyete iletmem suç teşkil eder mi ?

Psikopat mısın ne gps vs diyenler olabilir fakat arkadaşım cihazını çaldırdı ve bulamadı.İstanbul çok gitmediğim bir yer ve dalgınlıkla unutabilirim vs diye ekledim.