Birçok kaynaktan araştırdık soruşturduk. Bu konuda net bilgisi olan tecrübesi olan bu şekilde araç almış arkadaşların yardımına ihtiyacım var.

%40 ve üzeri engelli raporuyla nasıl ötv indirimli araç alınabilir( kişiye özel mi olması lazım yoksa araçta herhangi bir özel oynama yapmadan araç alınabilir mi? İlla engelli kişinin adına mı alınması lazım vs vs)

%90 ve üzeri engelli raporuyla nasıl ötv indirimli araç alınabilir( kendi adına mı yakını da olur mu vs vs)