Merhaba,

Özel bir sektörde çalışıyorum. Geçen yıl temmuz ayında ise girdim. Bu temmuz ayındaki maaşımı zamlı almam gerekiyordu. Yılbaşında zam yapılmadı bana senem dolmadigi için. Şimdi müdürle konuşmam lazım, hatta öncesinde muhasebeci ile konuşup zam prosedürünü soracağım. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce?