Merhabalar,

200.000TL kadar kredi çekeceğim, ev alacağım lakin alacağım evi ipotek ettirmek istemiyorum, iş yerimin üzerine çekebilirim.

Faizler tahmini olarak ne zaman düşer? Ev kredisini şuan çekmem mantıklı mı? Ufacık bir vaktinizi ayırıp yorum yapabilir misiniz?