Arkadaşlar merhabalar size bir konu danışmak istiyorum piyasa fiyatı 400 bin civarı olan bir ev almak istiyorum 350.000 pazarlık bitirdik elimde 150.000 var kalan 250 bine konut kredisi kullanmak istiyorum 5 yıl(60ay) aylik ödeme 6820 toplam geri ödeme 409 bin (159 bin faiz )şu anki faiz oranı(1.49) bu... yeni gelecek faiz oranı(1.20) ile hesapladığım da aylık ödeme 6200 toplam maliyet 375 bin (125 bin faiz) ...
Aylık gelir 10.000 ev kredisi sonrasi kalan nakit 4000 1 çocuklu aile
Sizce bu zamanda ev almak mantıklımı ev almadığım takdirde yaşadığım bölgede kira giderim aylık 1200 lira yıllık 15 bin lira yani emlak fiyatları Sizce yükselmeye devam eder mi krediler düştüğünde yoksa mevcut biriken konutlar mı aynı fiyattan gider ya da 1 yıl kirada bekleyip diğer yıl mı bakmak lazım varsa yardımcı olacak fikir verecek arkadaş çok çok teşekkür ederim fikirlerinize ihtiyacım var sağlıcakla