merhaba arkadaşlar şimdi bir sıkıntım var küçüklükten beridir fazla yürüdükten yada ağır bi iş 4-5 saat çalışsam ayaklarım ağrıdan yere
basamıyorum ve baktığım zaman ağrıyan yerler hafif şişik ve kırmızı renkte yaşım 22 15 senedir bu çileyi çekiyorum hiçbir işte çalışamıyorum
Fizik tedaviye gittim lyrica 75 mg verdi 1 hafta sonrada lyrica 150 mg çıkardı beni iyi hissetiriyordu ama bugün çalışmaya karar verdim
sonuç gene aynı 1 aya yakındır lyrica 150 mg kullanıyorum ve İNTERNETTEN ARAŞTIRDIĞIMA göre fibromiyalji'de eklem ağrısı olmaz ama
bas baya eklemleri ağrıyor ağrı kesiciler işe yaramıyor çünkü etim kemiğim ağrıyor üstüne basamıyorum ve o ağrıyı geçirecek tek formül akşam
yatıp sabah kalkınca ağrılar kızarıklar ve şişikler gidiyor sizce bu ne ve bu HASTALIK beni alt üst etti stress içindeyim.
Başına gelenler doktorları ne tür tedavi uyguladıklarını yazarlarsa sevinirim.
Doktor test yaptımı peki lyrica vermeden önce