EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendime göre haklı yanım var, ayrıca yasaya göre 14 gün koşulsuz iade süreci mevcut.



Hocam şimdi böyle diyorsunuz da, şimdi buna şöyle de bakın lütfen. A satıcısı kargo masrafını tüketiciye kitliyor, B satıcısı kargo masrafını tüketiciye kitlemiyor, haliyle B satıcısı daha pahalıya ürün satmak zorunda, yasayı ve kargo masraflarını vb. düşünerek iş yapıyor. O zaman A satıcısı B satıcısının haksız rekabetle hakkına girmiş olmuyor mu?





Bahsettiğiniz durum kargo ücreti için mi? Yoksa iade süreci için mi? İade süreci içinse ürünü iade ettim. Ama kargo ücretlerini benden kestiler.
Kargo ücreti için de geçerli.