Yasaya aykırı ama satıcıları da düşünmek gerekiyor. Günde onlarca iade alıyorlardır belki bizler 5-10 lira zarar ediyorsak onlar iadeler yüzünden binlerce lira zarar ediyor. Eğer iadeniz satıcının bilgileri eksik girmesinden veya resimde görünen ürün dışında ürün göndermesinden kaynaklı değilse karşı taraftan ödeme talep etmemeniz daha etik olacaktır bana göre