Dataservis sitesinden ürün aldım, aldığım ürünü bir sebepten dolayı iade ettim. Kargo gönderim ücretini bana mal ettiler, ayrıca iade edilen tutardan da kargo gönderim ücretini kesintiye uğrattılar. Yani tüm kargo masrafını ben ödedim.
Ürün fiyatı yanında kargo ücreti ufak bir meblağ, pek önemli bir tutar değil benim için. Ama benim asıl merak ettiğim, sitelerinde yazdıkları anlaşmada, İade işlemlerinde kargo ücretleri alıcıya aittir sözcüğü yasaya aykırı değil mi? Yani bunu yazmak yeterli oluyor mu?
Yasaya aykırı, şikayet ederseniz fatura başı 10.000 TL ceza kesiyorlar diye hatırlıyorum.
Zamanında bir satıcı arıza çıkartmıştı, araştırıp kanunu önüne koymuştum paşa paşa ürünü geri almak zorun da kalmıştı.