MSN tekrar gelse kullanır mısınız? Onun gibi bir program yazılsa tekrar? Bir çok yere reklam verilse Skype'ı bir kenara bırakır mıydınız?
Not: Çok olumlu yorumlar geldi farklı bir isimle yazdırsak tutar mı?
Görseli bile eskiye yakın olursa, inanın çok özlendi. çok da iyi olur, hızını yeterli tutarsanız, reklama boğmazsanız, görseli eskiye yakın olursa(sıkıntı çıkmayacaksa msn tarafından ) süper de olur.