Merhabalar,
Bir adet dedicated sunucu alıp 2 VPS olarak kullanmayı düşünüyorum. Sanal sunuculardan birini sadece veritabanı sunucusu, diğerini de bir adet site + kendi veritabanı olarak kullanmak istiyorum. Ram ve diski yarı yarıya kullanacaklar. Fakat işlemciyi iki tarafın da tam kapasitede kullanmalarını istiyorum. Yani iki VPS de dedicated sunucunun işlemcisini %100 olarak (veya %90) kullanmasını istiyorum. Bunu Esxi'de veya başka bir şekilde yapmak mümkün müdür?