LENOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz %20 vergi olayından sonra bu nasıl olacak acaba ?
Sıkıntı yok evdekilerin adına + komşuların adına verirler