En iyisi avukata sormak lakin, noterden ihtarname çektikten sonra, 2 aylık kirayı verip hemen ayrılabilir veya 2 ay daha kirasını ödeyerek evde oturabilirsiniz. Tabi bu iki aylık süre içerisinde mülk sahibinin evin camında evin kiralık olduğuna dair bir yazı asma hakkı her zaman bulunuyor. Evi görmeye gelen kişilere de evi göstermek zorundasınız. Tabi ki çat kapı olması kanunen yasak. Mülk sahibi evi başkasına göstermeden önce sizi arayıp randevu almak mecburiyetinde.