En iyisi ev sahibiyle güzelce konuşup anlaşmak duruma göre ev kiracı bulunana kadar ortalama bir süre belirlenip 1-2 ay fazladan kira verip çıkmak aksi taktirde sözleşmenizin ilk yılı olduğu için feshederseniz mahkeme yoluyla 1 yıllık kirayı talep edebiliyorlar. Anlaşmaya çalışın ev sahibiniz ile orta bir yol bulun aksi taktirde kirayı ödemeyeceğinizi ve evden çıkmayacağınızı söylerseniz o da yeni bir kiracı bulamayacağı için sizden de para alamayacağı için 3-4 ay boyunca sorun yaşayacaktır iki tarafta işin bu boyuta gelmesini istemez bu yüzden orta bir yol bulmanız en hayırlsıdır.