Sulh mahkemesinden bilirkişi gelir eve kardeşim. Bilirkişi derki;
" Kardeşim bu ev tenha bir yerde, işlek bir sokakta değil, evin durumu da pek iyi değil. Şimdi sen çıksan ev sahibi bu eve ancak 3 ayda yeni kiracı bulabilir. O yüzden sen 3 ay daha ödeyeceksin." veya evin yerine ve durumuna göre hiç ödemeyebilirsin de. Yasalara göre sözleşmeler böyle yürür.
Geri kalan kiranın tamamını isteyemez. Arabulucuya gideceksin yada sulh mahkemesine.