Merhabalar, diyalog şu şekilde:

Müşterim: Merhaba ben xxx uygulama yaptıracaktım.
Ben: sesli görüşelim müsaitseniz.
( Müşterim ile sesli görüştük, hiç bir bilgisi yok, app developer, google developer hesaplarını al şifreleri gönder başlayalım diyerek anlaştık. Sesli görüşürken hesapları aldı. ) Herşeyi ben yükleyeceğim.
Yazışmalar;
Müşterim 03:02: merhaba başladınız mı?
Ben 03:03 : hocam şifreleri göndermediniz?
Müşterim 03:02: gönderiyorum.


Müşterim 10:03 : merhaba son durum nedir?
Ben 11:49 : hocam şifreleri göndermediniz?
Müşterim 12:51: gönderiyorum.


Müşterim 16:49 : demo görebilirmiyiz?
ben 18:00 : hocam şifreleri hala göndermediniz sizi bekliyorum.
Müşterim: ne şifresi ya?


******* üzerinden gelen müşterim, şimdi nasıl bir cevap vereyim?

Sümelanın şifresi diyip, kibarca iş teklifini reddetsem doğru mu olur yolun başındayken acaba