Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar LPG li bir araçta olduğu yerde çalışırsa. Yakıt harcar mı?
Nerden cıktı bu diyenler için;
Aracın aküsü boşaldığı için ek takviye ile çalıştırıp hastaneye geldik. Ve aracı her ihtimale karşı durdurmadım. Açık park alanında çalışır halde akü sarj oluyor..
Harcar. 1.2 TSI Polo'm var. Benzinli. Durduğu yerde çalışırken anlık tüketim 0,6L/100km. Klimayı açınca 1 L'ye kadar çıkıyor