Öğrendiğim kadarı ile 6 ay gitsende subay olmak istiyorum diyebiliyorsun , üni anca bu subaylığa geçiş belirli puanlarla yapılıyor resmi gazetedeki oranlar 6 ay yapan %5 6+6 ay yapan %10 6+6 ay yapan üni mezunu %20 ekstra puan alıyor şeklinde
Tabi 6 ay gitsende diye biliyorsun ama gerek yok ki aynı zaten şartları 12 ay git maaşda almış olursun