Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, ben 4 yıllık üni okuyorum. Subay olmak istiyordum zaten yıllardan beri yeni sistemle pek oturmadı kafama nasıl olacak ki. Askerliğe başvurmadan önce uzun dönem yapmak istiyorum diye bildiri mi vermem gerekiyor. vs. Bilgili olan arkadaşlar varsa anlatirsa sevinirim...
Askere gitmeden başvururken yedek subay olarak gitmek istediğini belirtiyorsun 12 ay yedek subay olarak askerlik yapacaksın maaş alacaksın yaklaşık 5000- 6000 TL arası ama ilk 2 ayı normal harçlık. Daha sonra 12 ay bitince kalmak istediğini belirtçeksiin uygun olması halinde devam edeceksin subay olarak

Edit: Okulu bitirmen gerekiyor bu arada