Merhaba, ben 4 yıllık üni okuyorum. Subay olmak istiyordum zaten yıllardan beri yeni sistemle pek oturmadı kafama nasıl olacak ki. Askerliğe başvurmadan önce uzun dönem yapmak istiyorum diye bildiri mi vermem gerekiyor. vs. Bilgili olan arkadaşlar varsa anlatirsa sevinirim...