uygulamayı güncellediğimde bende de aynı sorun olmuştu. Bende ugulamayı kaldırdım. eski setup dosyası duruyordu, eski sürümü kurdum. güncelleme yapmıyorum. sorunsuz bağlanıyor uygulama. chrome eklentisi kullanmıyorum. direkt uygulamanın kendisi ile bağlanıyorum.
Merhaba arkadaşlar, Nordvpn kurulumu yaptıktan sonra açılış ekranında kalıyor, hiç bir işlem yapmıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?