Merhaba arkadaşlar kısmetse tecili bozduracağım,uzun dönem yapmayı düşünüyorum,asteğmenlik yapmış olan varmı yada yapan ? Asteğmenliğe başvursam çıkma olasılığı nedir ? Eğitim ve sonraki süreç nasıl işliyor ?