Merhabalar yaklaşık 300k civarı hitim mevcut bunu şuanlık resellerde barındırıyorum resellerde sıkıntım bw bitmiyor 5 10 günde bir üst paketlere geciyorum bw arttırmak için VPS almayı düşünüyorum suan kullandıgım reseller cpanel + litespeed, VPS ye gecsem vestacp kursam ne gibi bana sıkıntıları olur önerirmisiniz vestacp yi yoksa hiç bulaşmıyımmı cpanel + litespeed bir dünya para tutuyor
Merhaba s103r,
Vestacp nin yalnızca apache + mod_php ve nginx +php-fpm modu mevcuttur. Nginx +php-fpm de litespeed kadar olmasada ideal bir verim elde edebilirsiniz ancak litespeed in sağladığı hız ve özellikle wordpress için litespeed cache desteğini terketmek eğer ciddi anlamda bir sunucu optimizasyon bilginiz yok ise veya bu optimizasyonu yaptıracağınız biri yok ise mantıklı değildir.
İyi çalışmalar dileriz.