Kindumina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size bilgisayar üzerinden anlatabilirim.teamviewerınız varsa ya siz bağlanın bana ya da ben size bağlanıyım.bu arada önemli bir nokta dosyayı ftp de tutucaksınız databasede sadece veri yolu tutulacak.bana pm atın müsait zamanda bakalım. sahura kadar ayaktayım
Hocam merhaba anca girebildim bu yüzden size cevabı geç döndüm kusura bakmayın. Şu an hallettim sayılır hocam. Sizin dediğiniz gibi ayrı bir alandan upload işlemlerini verdim ve ayrı bir tablo olarak 1-N şeklinde bir şema hazırlamış oldum. Şu an gayet iyi çalışıyor yardım teklifleriniz ve ilginiz için ayrıca çok teşekkürler. İyi çalışmalar dilerim.