son yazdıklarınız tam anlaşılmıyor ama resimleri veya dosyaları alttaki resimdeki gibi tutucaksınız.her resim bir id tutucak ve resimin adı ve tipinide tutabilirsiniz. ama siz döküman adı ile birden fazla döküman tutucaksanız o zaman 1-sonsuz tablo yapısını kullancaksınız yani önce döküman kayıt edicek kullanıcı ve bunu bir tabloda tutucaksınız daha sonra ikinci bir tabloda dökümanlar diye bir tabloda dökümanların dosyalarını tutucaksınız ve ilk tablonunu primary keyini ikinci tabloda foreign key olarak tutucaksınız. müsaitiseniz teamviewer ile anlatabilirim.
https://hizliresim.com/VQ2BGV