Selamun Aleyküm dostlar. Kadir gecemiz cümlemize mübarek olsun. Bu mübarek gece de kafamı çok kurcalayan ve aileme açamadığım bir konuyu burada paylaşıyorum. Kimse şöyle düşünmesin borcunu ödemedi forumda da ticaret yapar ödemez felan gibi konulara girmeyelim. Bankalar malüm hemen dosyayı avukata veriyor ve gerisinde nolacağı aşikar.
Geçen dönem bir girişimde bulundum ve işler yolunda gitmedi bu arada baya borçlanmıştım şahıslara olan borçlarımın tamamını kapattım ancak bankaya olan borcum sekteye uğrayınca icraya verilmişim...
7 adet icra dosyam var yapıkrediden size sorduğum soru ise : Gidişat nasıl olacak mahkemeye çıkacak mıyım? taksitlendirme olacak mı? hapis cezası alır mıyım? alırsam sicilim bozulur mu?
not: E devletten baktım henüz evime bir dilekçe vs gelmedi.