Merhabalar arkadaşlar yks adayıyım 18 gün kaldı sınava mağlum stresliyim artı 3. girişim olacak... Bu zamana kadar izmir olsun istiyordum üniversite için ama bu ara istanbulu düşünüyorum. İş fırsatları olsun kariyer açısından biraz daha cazip geliyor. Ama küçük şehirde yaşadığim için (balıkesir) büyük şehir korkutuyor beni istanbulda okuyan veya yaşayan arkadaşlar avantajı ve dezavantajlarını söyleyebilirse benim için çok güzel olur.
Ek olarak istanbulu isteme nedenlerimden biri apply baudan burs almam.(7 sene geçerli burs)
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği : %53
Digital Oyun Tasarım - Yazılım Müh : %38-40
İstediğim Bölümler: Yazılım Müh. -Digital Oyun Tasarım - Yönetim Bilişim Sistemleri - Bilgisayar Öğretmenlği