Merhabalar, askerlik 6 aya düştü biliyorsunuz.Benimde askere gidesim var fakat internet işleri ile ilgileniyorum.Şimdi askerde hiç bir şekilde telefon ve bilgisayar izni yok mu?Yazıcı filan olsam yinede internet işlerini oradan devam ettiremez miyim?Günde 1 2 saat pc otursam bile yeter benim için.
Askerde akıllı telefon yasak. Yazıcı olsan bile görev aldığın yerde internet olmaz internet olsa bile o sitelere giremezsin.
Askerlik nedir yaşamadan öğrenemezsin nizamiye kapısından içeri girdikten sonra bir hayatı geride bırakırsın.