fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlara güvenmeyin. Her zaman sizi yarı yolda bırakacaklardır. Hiç değişmeyecektir bu kural.
Boş verin kim nerede ölüyorsa. Kimseyi kendinizden daha çok düşünmeyin.
"Güvensiz kalplerimizi karaktersiz insanlara borçluyuz." - Bukowski