Hali hazırda kurulu bir masaüstü sistemim var. Bunu satıp bir laptop almak istiyorum fakat sizce iyi mi yaparım kötü mü? Grafik tasarım programları kullanıyorum, video edit vs. de artık ağırlıklı olarak ön planda olacak diye düşünüyorum. Şu sıralar elimdeki masaüstü sistemimi satıp laptop alsam mı diye düşünüyorum. Yıllardır bilgisayarlarla haşir neşir olan kişilerin yorumlarını almak istedim açıkcası.

Pc sistemim:

MSI RX 470 4GB EKRAN KARTI
8 GB DDR4 RAM
İ5 6600
2X 21.5 INC MONITOR