Hocam benimde şirketim mevcut fakat kişisel şahıs olduğu için yemeği vs gösteremiyorum bu konuda öneriniz nedir
Yemek derken eve alınan envarter gıdalardan değil örnek veriyorum, bir cafe&bistro da yenilen her yemeği, içilen her şeyi gider olarak gösterebiliyorum. Bunu muhasebecim yapıyor tabiki, bunun yanında arabaya aldığım her yakıt, araba bakımı hepsi şirket gideri sayılıyor. Yani ben gider olarak göstertebiliyorum. Muhasebeciniz ile konuşabilirseniz.