Merhaba sanal sunucum üzerinden ssh ile baglantı yapıyorum. 12 adet site var yani 12 kullanıcı. Şimdi benim istediğim tek bir komut ile hepsinin ana dizinine ( public_html ) bir dosya göndermek. Bunu nasıl yapabilirim ?