Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nisan ayı benim için ölüm gibi geçiyor. Sürekli burun akıntısı ve hapşırık, göz kızarıklığı gibi sıkıntı yaşıyorum. Hapşırmaktan başım ağrıyor artık. Gündüz dışarıya çıkamıyorum.

Aynı durumda olan arkadaşlar var mı? Mavi bir hap veriyorlar ama o da uyku ve halsizlik yapıyor, bir de tam işe yaradığını görmedim.

Aşısı var diyorlar, bu durumu yaşayıp huzura kavuşanlar varsa ve bilgi verirse çok sevinirim.
Geçmiş olsun aynı durum bende de vardı. Doktora gidiyordum sürekli Alerjik deyip ilaç yazıyordu.Sonunda Çapa Tıp Fakültesine gittim tahlil Tomografi falan derken ameliyat burun ameliyatı aldım. Konka Şişmesi ve eğrilik olduğu için sürekli nezle durumu gözlerle yanma ve yaşarma sorunları oluyormuş.Çok şükür ameliyat güzel geçti şuan gayet iyiyim size tavsiyem iyi bir doktora görünmeniz.