Bir çok arkadaş işi tamamen kaloriye vurmuş. Alman gereken kaloriyi almıyorsun vs. yazmışlar.

İş sadece KALORİ'de bitmiyor. Bende forumda bir konu açmıştım. Öncesinde ve sonrasında doktora da gittim.

Metabolizma ile ilgili bu mesele... Doktorun bana söylediği şey "İnsanların metabolizması gece uykuya geçer fakat senin metabolizman gecede çalışmakta. Ve hızlı olduğu için yediklerini hızlı yakıyorsun" oldu.

Doktora gidin. Konu metabolizmanız mı yeme bozukluğunuz mu bunu öğrenin. Eğer metabolizmanız ise benim gibi hayatınız boyu zayıf kalacaksınız Eğer yeme bozukluğunuz var ise, bir diyetisyen & uzman ile yazacağınız beslenme programı ile sağlığınıza ve ideal kilonuza çok kısa sürede kavuşabilirsiniz.
Dua edin metabolizmanız hızlı olmasın benim gibi
Yediğimi yarım saatte yakıyorum diyebilirim