ilginc degisik cevaplar var

Bir arkadasimiz inject demis ancak inject etmek baska bir anlamda kullaniliyor. Atiyorum DI (dependency injection) da cesitli injection metodlari var mesela property injection, constructer injection vs O yüzden injection yerine @oguzhane'nin kullandigi import tabiri daha dogru.
@Blacksheep, diger arkadaslar da zaten onu kastetmis ama kimse isim kullanmamis. Evet aynen dedigin gibi arkadas bir class library projesi olusturup ortak kullanacagi seyleri oraya almasi lazim. Tabi birden fazla class library projesi olusturabilir. Bu da bizi n-tier calisma bicimine iter.
Söylenenleri topluca derleyip yazayim dedim