Komikleşmeyin bence.

Siparişlerimi 1-2 güne teslim edip 2-3 ay burada olmayacağım. Herkes hakkını helal etsin.
Kimseye borcum yok diye hatırlıyorum. Yine de unuttuğum bir şey varsa ulaşırsınız bana.

Görüşmek üzere, hayırlı ticaretler.
Konuyu kötü bir amaçla açmadım, herkes bugüne özel kin mi besliyor anlamadım.