teşekkür ederim. dll olayını buldum ama bu dll uzantısını özelleştirme olayı yokmudur. kendim bir dosya uzantısı belirleyebilir miyim?
uzantıyı istersen aliveli bile yapabilirsin önemli olan uzantısı değil, dll'den export edilen fonksiyonları exene import ederek çalıştırabilirsin.