daha 2 ayda vucudunu çalıştırmayı anca öğreneceksin, ilk 2 ay hamallık, kasları çalıştırıp çalıştıramadığını anlamak ile geçecek, msü kas ile değil stamina ile alacaktır. kunduracı göğsü denen göğüs engel olur mu bilmiyorum, sanırım öncekinde olmuş ama, 3 ayda çok zor ya