Ebay üzerinden 18 mart tarihinde cezayir ülkesindeki bir satıcıdan ürün satın aldım. Satıcı bugüne kadar ürünü kargoya vermedi. Satıcı mesajlarıma cevap vermiyor ayrıca iade talebi açtım 1 hafta oldu hala cevap vermedi. Ebay desteğe başvurdum 17 nisana kadar ürünün kargoya verilmesini bekleyin diyor. Ebayda sistem bu şekilde yavaş mı işliyor? Daha kısa bir şekilde nasıl siparişi iptal edip iade alabilirim?