Bugün plaka yenileme işlemini yaptım, yapacak arkadaşlar için sırası ile yazıyorum daha kolay olur sizin için.

İlk öncelikle internette yazıldığı gibi muayene tarihi geçerse plaka yenilenmiyor olayı yalan muayene tarihi geçse bile plaka yenileniyor.

Öncelikle plaklarınızı söküp noter'e gidiyorsunuz plakaları noter'e veriyorsunuz ve 22 lira ücret ödüyorsunuz size bir kağıt veriyor o kağıt ile şöförler cemiyetine gidiyorsunuz orada 42 lira ücret ödeyip plakaların basılmasını bekliyorsunuz ortalama 20 dakika da basılıp teslim edildi.

İşlemler bu kadar farklı bir şey yok onun haricinde ödeme listesini de yazıyorum.

Noter Ücreti : 22 lira
Şöförler Cemiyeti : 42 lira
Plakalık ve takma : 15 lira (İsterseniz kendiniz de takabilirsiniz ben uğraşmadım bu zorunlu değil)

Umarım bilmeyen arkadaşlara yol gösterir, iyi forumlar.