https://www.tuvturk.com.tr/plaka-yon...-hakkinda.aspx

Tadilatlar sonrası muayeneye giriyoruz diye biliyorum.

Mesela 1 ay önce lpg tank yenilemesi yaptım. Geçen gün takılmış gibi işlem yaptılar, yarın muayene var.
Muayeneden geçmiş olsak bir muayeneye daha sokacaktık arabayı, resmen para tuzağı.
Ayrıca trafil il müdürlüğüne bildirmek zorunlu diyorlar. Bazı yerlerde notere de onaylatılabiliyor diyorlar.

Ben de net bilgi bulamadım.