PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam plakanın içinde herhangi bir delik (vida deliği) varsa neresinde olduğu önemli değil kabul etmiyorlar bazı yerlerde rakamların okunmasına engelse diye yazıyor fakat plakanın kenarında bile olsa vida deliği kabul etmiyorlar.
Eğer muaneye giderseniz size orada bir kağıt veriyorlar onunla gidip bir Şöförler Esnaf Odası şubesinden o kağıtla plaka bastırıyorsunuz. Ben bu şekilde hallettim muaneye sonradan tekrar gidip işinizi halledebiliyorsunuz.
Ben bu işlemleri motorsiketim için yaptım araçta farklımdır bilemem.
Teşekkür ederim hocam bilgilendirmen için