Merhaba arkadaşlar,

Araç plakasını yenileyeceğim fakat net bilgi bulamadım bir sitede noter yazıyor diğer sitede emniyet yazıyor yakın zamanda bu işlemi yapan var mı?

Muayene girecek araba bir de şuan muayene süres geçti plaka değişikliği için muayene olması şart mı? eğer şart ise mecbur muayene de kalacak araba okuduğum bilgiye göre delik vs varsa geçmiyormuş.

Bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

İyi forumlar