Aynen hocam, herşey tamam. itiraz ettiler tekrar yargıya gittik. Karar yukarıdaki anlattıgım gibi %70 biz haklıyız %15 taşeron %15 firma haklı.... 4 avukat bu dava ile ilgileniyor. (%25 avukat anlaşmalı) 1 trilyonun üzerinde gelir avukat dedi ama belki aramızda buna benzer bir şey yaşamış olan varsa belki ortalama bilir diye sorayım deidm..
Hocam, kayınpeder ihmalkar davranmış. Zaman aşımının dolmasına 2 gün kala başvurmuşlar.
Hatta düzelteyim. 13 sene olmuş şuan. 3 senedir sürüyormuş mahkeme.. (bende iki yıldır evliyim)
Onada ayrı maşallah hocam o zaman. Geçmiş olsun umarım kaybettiklerini karşılar en azından maddi yönden.