Merhabalar,
Kayınpederim, yaklaşık 13 sene önce sektörün öncü dondurma firmasında iş kazası nedeniyle sakatlanmış ve haliyle mahkemeye başvurmuşlar. Mahkemeden karar çıktı. %70 dayım haklı %15 taşeron firma %15 iş sakatlıgı geçirdiği firma haklı bulundu. Paranın belirlenmesi ve tazmini için nisan ayında son mahkeme var.
13 sene önceki rapora göre %80 sakatlık durumu var (13 senede en az %10 daha artmıştır)

Hatta düzelteyim. 13 sene olmuş şuan. 3 senedir sürüyormuş mahkeme.. (bende iki yıldır evliyim) Zaman aşımının dolmasına 2 ün kala başvurmuşlar Allahtan
Şimdi sorum şu:
- %70 haklılık payı ile kaç lira tazminat alır.
-Sakatlık derecesi 13 sene önceki gibi %80 üzerinden mi hesaplanır?
-Taşerondan ne kadar firmadan ne kadar alınır ortalama?
-Firma veya taşeron şirket paranın ödemesini uzatabilir mi (bugün gel yarın gel diye, yoksa hukuki olarak hemen mi tazmin edilir)
-Yasal faiziyle birlikte mi alınır? 13 yıl önceki bu kazadan beri...
Şimdiden teşekkür ederim