msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun zamandir kavusamadigim yavruma bu aksam kavusacagim. Allah sağlıkla kavustursun. isteyen herkesi bu duygudan nasip etmesin.
ilk çocuğum ve deli gibi heyecanlıyım. sonunda nasip.oldu. paylasmak istedim

Not: çeyrek gondermek isteyenler icin hesap açarım)))
Maşaallah forumdaş ne bu heyecan O kadar heyecanlısın ki diğer arkadaşlar farkettimi bilmiyorum
Duayı bile yanlış yazmışsın buradan da anlaşılıyor "isteyen herkesi bu duygudan nasip etmesin."
Herneyse Allah sizlere, vatana, millete hayırlı evlat nasip eylesin Analı babalı büyütsün inşallah Ufukta görünmesede, darısı başımıza inşallah