uzun zamandir kavusamadigim yavruma bu aksam kavusacagim. Allah sağlıkla kavustursun. isteyen herkesi bu duygudan nasip etmesin.
ilk çocuğum ve deli gibi heyecanlıyım. sonunda nasip.oldu. paylasmak istedim
Not: çeyrek gondermek isteyenler icin hesap açarım

)))
Maşaallah forumdaş ne bu heyecan

O kadar heyecanlısın ki diğer arkadaşlar farkettimi bilmiyorum
Duayı bile yanlış yazmışsın buradan da anlaşılıyor "isteyen herkesi bu duygudan
nasip etmesin."

Herneyse Allah sizlere, vatana, millete hayırlı evlat nasip eylesin Analı babalı büyütsün inşallah

Ufukta görünmesede, darısı başımıza inşallah