Merhabalar,

Şu zamanlarda çok fazla kilo aldım. Açgözlülükten canım ne isterse yiyorum, her gün dışarıdan söylüyorum. Kendimi fazla şımarttığımı düşünüyorum. Bu yüzden bu sistemi denemek istiyorum.
Herhangi bir sağlık sorunum yok. 10.03.2019 Pazar'dan 17.03.2019'a kadar bu sistemi deneyeceğim.

10.03.2019
Kilo: 80
Boy:170
VKI: 27.7

Bu konuda tecrübelerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.

Not: Yorumları okudum ama çoğu arkadaş kilo vermek için bunu yaptığını düşünüyor ama ben daha çok nefsi terbiye etmek için yapmayı düşünüyorum.
Edit: Yorumlarda belirten bazı arkadaşların sağlık konusunda sıkıntı olabileceğini belirtmelerine karşın araştırmalarımda da aynı doğrultuda bilgilere rastladım. Bu yüzden 7 gün yerine 3 gün yapmak daha mantıklı olur diye düşünüyorum.