Merhaba arkadaşlar, malum sabahtan akşama kadar bilgisayar başında oturuyoruz. Bizim mesleğin en kötü yanı bu sanırım. Hareketsizlik ve tembellik. Akşam olunca evden çıkmayı pek canım istemiyor. Onun için evde ağırlık çalışmak istiyorum. Koşu bandı var zaten ara sıra yürüyorum. Askerdeyken can sıkıntısından bazen çalışıyordum ve gözle görülür fark oluyordu. Özellikle göğüs kasları için bench press ve kol kası için dambıl çalışmayı düşünüyorum. İnternetten baktım ancak çoğunda kargo dahil fiyat göremedim kargo ne kadar tutar bilgim yok. Kullanan veya önerisi olan var mı?